Aktualnie jesteś: BodyConstitution
Seminarium praktyczne
23–26/04/2015
Studio Na Grobli
„Tożsamość” – temat tegorocznego seminarium praktycznego stanowiącego kontynuację seminarium „Trening aktora” w 2014 roku – jest jednym z najważniejszych zagadnień podejmowanych w praktyce aktorskiej. W jakim stopniu aktor jest zdolny do identyfikacji/dezidentyfikacji z odgrywaną na scenie postacią? Czy tożsamość sceniczna jest wyłącznie zbiorem wypracowanych zasad? Jak konstytuuje się indywidualność i tożsamość artysty w zależności od kontekstu kulturowego i społeczno-historycznego oraz jego osobistych uwarunkowań i doświadczeń? Jakie cechy odróżniają aktora Zachodu od aktora Orientu? Treningi, sesje warsztatowe, pokazy pracy i spektakle, składające się na program seminarium, wykorzystują techniki ruchowe oraz metody pracy z ciałem z pogranicza teatru, m.in. sztuki walki, stanowiące istotne rozwinięcie i uzupełnienie treningu aktora.
Wykład Piotra Bursiewicza
Instytut Grotowskiego, Sala Teatru Laboratorium, Przejście ŻelaźniczeTrening prowadzony przez Przemysława Błaszczaka ze Studia Dwóch Ścieżek
Studio Na Grobli Instytutu Grotowskiego, ul. Na Grobli 30–32Trening prowadzony przez Jakuba Gontarskiego ze Studia Dwóch Ścieżek
Studio Na Grobli Instytutu Grotowskiego, ul. Na Grobli 30–32Trening prowadzony przez Sankara Lala Sivasankarana Naira ze Studia Kalari
Instytut Grotowskiego, Sala Teatru Laboratorium, Przejście ŻelaźniczeWarsztaty zamknięte prowadzone przez Savvasa Stroumposa z Teatru Attis
Studio Na Grobli Instytutu Grotowskiego, ul. Na Grobli 30–32Warsztaty zamknięte prowadzone przez Maria Barzaghiego, Rosalbę Genovese, Marię Ritę Simone z Teatro dell’Albero
Instytut Grotowskiego, Sala Teatru Laboratorium, Przejście ŻelaźniczePokaz pracy Savvasa Stroumposa z Teatru Attis
Instytut Grotowskiego, Sala Teatru Laboratorium, Przejście ŻelaźniczePokaz pracy Simony Sali i Sankara Lala Sivasankarana Naira z udziałem Daisuke Yoshimoto, prowadzenie Jarosław Fret
Instytut Grotowskiego, Sala Teatru Laboratorium, Przejście ŻelaźniczePokaz pracy Maria Barzaghiego z Teatro dell’Albero
Instytut Grotowskiego, Sala Teatru Laboratorium, Przejście Żelaźnicze